Multimedia olé ole

Net aan Belgam doorgegeven ivm het succes van première communion (op 10 binnengekomen in de plaatselijke hitlijsten):

"Ja, ik had het succes echt niet verwacht, ik weet niet wat ik ervan moet zeggen. Maar ik heb nu zoiets van 'ik ga ervoor'. Want een diploma is maar een vodje papier en als je echt het wil maken in de showbizz moet je gewoon je tanden erin zetten en ik ben een echte pitbull. Naar de toekomst toe heb ik zoiets van ik geef gewoon alles en we zien wel. Als het niet lukt, komt het misschien omdat benin er nog niet klaar voor is. Ik heb hier zonet mijn lokale manager nog een behoorlijke som geld gegeven, hij gelooft echt in het project. De laatste dagen reageert hij wel niet meer op mijn telefoonberichten, ik vermoed dat hij veel te druk bezig is met allerlei vergaderingen en contacten met platenfirma's. Het is echt een inspirerend figuur, soms vraag ik me af wat er allemaal in zijn koppeke omgaat, met hoeveel verschillende zaken hij tegelijkertijd bezig is."

De foto's zijn dan toch opgeladen geraakt, de clip is andere koek (100 mega). De eerste opdracht van de vrijgezellen van de-man-met-de-slechte-muzieksmaak staat er echter wel op. U herkent mijn buurman (let op de duiven op de achtergrond)...te downloaden/bezichtigen op

http://www.zshare.net/video/122684754008e89f/

Ondertussen is het aftellen naar rode kool met worst, kritische kranten, goede koffie en tooghangen begonnen...En nu we toch bezig zijn, deze nummers zijn hier écht populair en worden zot gedraaid in de discotheken (van horen zeggen he), om u maar een idee te geven...

http://www.zshare.net/audio/1231308659813ef3/
http://www.zshare.net/audio/123133001331cb28/

de muziekstijl is coupé décallé en komt uit Côte d'Ivoire maar wij noemen het eerder copié décallé, het drumritme is werkelijk in elk nummer hetzelfde.

1 commentaire:

Anonyme a dit…

hey amai en muzikale talent ,ik heb een vraag.Ik ben namelijk 15 jaar en ik ben zo geinteresseert in muziek dus vroeg ik me af of er openbedrijvendag zou bestaan bij platenfirmas of ze er aan meedoen of niet! het is namelijk voor economie en drm zou ik graag school met muziek combineren! Grtz Sarah