Wist je dat

...het een eeuwigheid geleden is dat er nog eens geblogd werd. Ondertussen is het regenseizoen echt deftig begonnen. Ideaal moment om dus naar de Belgische zomer terug te keren (alhoewel de regen hier een superkoelte geeft)
...bij elke regenbui mijn moto onbruikbaar wordt aangezien het wrak langs alle kanten water laat insijpelen. Het wordt dus tijd voor een rijbewijs en een 4x4. Deze laatste is al aangekocht en ik heb een gratis installatie van zwembad kunnen onderhandelen in de deal.
...de regenbuien zorgen voor een langdurige (in dagen rekenen) afwezigheid van het internet. Even dachten we aan een blikseminslag op onze schotelantenne, maar het bleek een modem-probleem te zijn
...de internet-coupure meer dan welkom was, aangezien de productiviteit van een kwis-amateur en sportliefhebber in dat geval serieus de hoogte ingaat. En de laatste weken is er zeker geen tekort aan werk
...dit komt omdat eind juni (eind deze week dus) het project afloopt. Er resten nog twee maanden voor de administratieve afhandelingen en eind augustus is het normaal inpakken geblazen. Alle activiteiten moeten natuurlijk nog op het laatste nippertje gebeuren, gelukkig is uitstellen ook mijn levensmotto en heb ik eindelijk de ideale werkgever gevonden
...morgen en overmorgen nog een restitutie van de inventaris van de cashewplantages gepland is met de boerenunie. Daarna is het richting vliegveld in Ouagadougou via enkele kilometers 'no man's land' tussen benin en burkina.
...de toekomst nog vaag blijft na het project. Zowel qua nieuw project als qua locatie is er nog niks zeker, maar verhuizen zit er dik in en vernieuwing is een zekerheid (had ik al gezegd dat het mijn ideale werkgever was?)
...de Boston Celtics na meer dan 20 jaar nog eens NBA-kampioen geworden zijn. Ik heb verschillende pogingen gedaan om een finale-match mee te pikken via Canal+, maar wegens het door-de-wekker-slapen en het uurverschil (stond ik daar op verkeerd uur in het midden van de nacht) zal het voor volgend jaar zijn

1 commentaire:

Anonyme a dit…

dag Klaas,

goeie terugkeer naar Belgique! vanaf augustus fafa in lokossa?

heb net nog een mailtje gestuurd op je btc-mail, beeke dringend... would be great als je't eens zou kunnen checken!
thx!

Piet