Foto's

Foto's op de site gezet voor de liefhebbers

3 commentaires:

joke a dit…

Hey Klaas!

Je zal waarsch. verschieten maar ik ben via via op je site terechtgekomen! (trouwens leuk en interessant om eens te lezen)Ik heb er ook aan gedacht om naar Kaolack te gaan (met de bouworde) maar uiteindelijk is het Marokko geworden! al blijft Senegal op m'n verlanglijstje staan! Zeker als ik je foto's zie!

Ik wens je nog veel rijke momenten daar!
Groetjes uit Mechelen!

Joke (zus van Pieter Schepers)

Leningrad Cowboy a dit…

Jez mateke! Blij nog eens iets van U te horen. 't Gaat daar precies behoorlijk naar Uw goesting:D

Cheers,
Strandjeannet Stefano

Anonyme a dit…

Ha klaasie!
Ik zie dat je u daar als klimrek ook populair maakt. Awel dat vind ik wree sympathiek - zo een beetje oefenen vooraleer die belgen kiddies er op mogen...
Als vrouw met tijd en een superlieve dochter volg ik uw avonturen op de voet ze. Laat dus nog maar wat verhalen komen (en nee je moet niet allerlei spanning en gevaar gaan opzoeken)
Groetjes van de girls uit de Lentestraat!
Liesbet & Maritje