Uw akte van wantrouwen, op de voet gevolgd

Aangezien ik vermeld had dat jullie me vanop deze blog op de voet konden volgen, heb ik ineens een foto van mijn rechterexemplaar genomen, inclusief bloeduitstortingen die me nog herinneren aan het afscheid van het Belgische Basketbalseizoen. Echter de prutsers van Vandenborre zijn er in geslaagd me tot twee maal toe de verkeerde kabel voor het fototoestel mee te geven. Zodus voorlopig geen beelden op dit elektronisch dagblad. Voor de rest ivm de voet: plaaster eraf, verband errond. Geen probleem dus, ik heb zelfs mijn street credibility de hoogte ingejaagd met een gepersonaliseerde mean-walk. Bovendien zit er nog genoeg vocht opgehoopt in de enkel om me tijdens een lange trip in het veld van dorst te behoeden. Binnenkort avonturen van de aankomst etc.

Aucun commentaire: