Bien entendu (junis)

We beginnen de nieuwe maand met een nieuwe (dit keer rijmende) spreuk:

" A force de patience et de saindoux, l'éléphant sodomise le pou "

4 commentaires:

Anonyme a dit…

een -vergezochte- vedet:
-------
Schrijf nu in op de eerste LAN-party met uitsluitend fantasy-games. Nieuw: release van "Ot'Tey, The Midget-Slayer".

Voor meer info (datum van de LAN, "Ot'Tey, the midget slayer"-trailer enz) surf naar www.LAN4SENEGAL.com.
--------
start de klok!

Anonyme a dit…

vandelanotte Gelieve hier enkel kwaliteitsvedetten te posten. Met dank aan de prins: vis de wielerploeg-vedet uit de omelet (met mechels accent):

- Ast an a ligt, zoude wel wa langer in senegal willen blijven zekerst?
- We hadden veel pred; ik, tor en alle anderen op het junioreuroviesiesongfestival!
- Gaan we naar de Quick, stephane, of doen we een macdonaldske?
- Als het u ni betreft, wie dan wel Klaas?
- Maak u maar uit de voeten, en rab! O bankiertje van mijn voeten!
- Ik steek ne nieuwe siphon, ak wa meer tijd hem.
- De beste film van Hitchcock blijft wel saeco vind ik!
- dat is heus Katelijne waar de veilingen zijn.
- Als ze niet luistert Mil, ram het er dan maar eens goed in bij uw wijf!

Anonyme a dit…

auto-omeletten:

*Ze riep: “Ik zet u bij de vuilnis!”. Sander zijn goesting was rap over
*Een foto van Klaas die pist in de Donau? Die is geld waard!
*Iemand een frisko? Dat doet deugd zunne, bij dees weer
*Klaas kan basketten met zijn stereo&hifi, atletisch als’em is
*Deze zomer: Cédé’s en DVD’s voor 1€ ’t stuk!
*En in dezelfde winkel: bucht-korting op elke cd van reggie
*'k Lees alleen 't volk, Swa. Genen anderen rommel

Anonyme a dit…

persoon-vedet:

*DHL laat melden dat ik maar tien tangen -maximaal!- kan opsturen naar Kaolack